Du er verdens fineste hest du Aria<3

Snakker så klart om Aria. Hesten min. Pleier ikke blogge så mye om henne. Men nå skal jeg det. For å si det sånn. Hun er god tvers gjennom. Tenker ikke på noe annet et mat og litt på meg da. Hahah.


Hun er en liten bolle. Så jeg må begynne å trene henne mer snart.


Hva er det??


Aria♥


Elsker deg♥








VERDENS BESTE HEST!♥♥♥

Nå skal jeg grave meg ned i alt som ligger strødd utover gulvet mitt. Neste som skattejakt eller no. Så hvis jeg ikke blogger mer, så har jeg druknet i alt som ligger her…

 


 

Tenker også på alle de som er i Japan. Sender mange tanker ned dit. Det er så utrolig trist det som har skjedd. De har mistet alt. Jeg er så glad jeg bor i Norge!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg