Amor en el aire

I går satt jeg ute en liten stund. Egentlig bare for å få litt farge i annsiktet. Ser jo ut som et levende laken!?! Det kan jo ikke være så bra. Fikk faktisk litt farge i kinnene mine. Det er bra. Får se hva jeg orker i dag… Satt jo innpakket i to saueskinn, pledd, boblejakke og ullsokker. Haha. Følte meg ganske smart.. Leste, hørte på musikk og spise påskeegg. Livet er herlig dere  (noen ganger i allefall). Here is some pictures to you:

Også en ting til, De solbrillene jeg har på meg. Jeg vet de er verdens styggeste. De er ikke noe fine.. Men siden jeg ikke rydder så mye på rommet mitt finner jeg jo ikke de andre brillene. Så det ble disse her denne gangen. Gjett om jeg skal rydde. Kan ikke gå rundt i de; )


Det var så utrolig deilig å sitte ute i solen.


Spiste ikke potetgullet. Det var ikke noe godt..


Musikk, mobil, bok og påskeegg♥


Heeij, Du var rar..


Hunden til Momo og biss (farmor og farfar). Søte Dixi♥ Kom bort mange ganger. Søøt.

Nå spilles det en gammel spilleliste på Spotify. Haha. Mange sanger jeg ikke har hørt på siden sommeren. Åhh. Savn. Tenker jeg lager en ny spilleliste snart. Lei av alle de rare sangene som kommer hele tiden.

Gleder du deg til sommeren? Pleier du å sitte ute?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg