Flower Power

Hola mis amigos! Her sitter jeg. Syk. Er jo egentlig dansing denne helgen, men siden jeg må være syk har jeg ikke muligheten til å danse. Orker rett å slett ikke. Men her er noen bilder jeg har tatt i går.

Unnskyld for en del blomsterbilder, vet at de kanskje ikke er så morsome å se på. Men legger dem ut forde. Nå skal jeg sitte å redigere enda flere bilder til dere.  Er ikke sånn veldig fan av blomster. Men man kan jo få noen fine bilder ut av dem..

Hva syns dere om  bildene? Liker dere blomster?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg