Innkjøp fra olso og fra mamma

Man kan trygt si at jeg har hatt ganske mye skrivesperre i det siste. Ikke bare i det siste egentlig med en god stund. Når jeg blogger blir det bare om noe som faller ned i hodet på meg å det er vel ikke sånn det skal være.

Så derfor skal jeg komme med et “normalt” innlegg. Skal vise dere hva jeg kjøpte meg når jeg nå var i Olso. Også noe mamma kjøpte til meg. Tror jeg ikke tar de på. For jeg har akkurat stått opp og ingen sminke på klistret til annsiktet mitt. Å det ville vært dumt om dere så meg sånn. For da ender statestikken ned på null..


Blondebody beige BIK BOK: 199.-


Blondetopp svart BIK BOK: 199.-


Sånn ser den ut på. Vanskelig å få et bilde av den mår den hang på veggen.


Basic lyserosa ringlet  BIK BOK: 99.-

Så over til det mamma kjøpte til meg, Tusen takk:


Hvis tunika/skjorte H&M: 199.-


Blomstrete tunika/skjorte Lindex: 199.-


Blomstrete skjef H&M: 149.-


Armbånd H&M: 49??

Alle tingene er så utrolig mye finere i virkeligheten. Så det må vel bli litt outfitter i fremtiden tenker jeg:-)

 

Mamma kjøpte også en sånn treningsrokkering. Noe jeg kommer til å bruke aktivt. Den er utrolig god å jeg skal komme med en produkt annmeldelse på den snart. Anbefaler den virkelig. Å de seies jo atd en funker. Vi får se!

 

Nå skal jeg dusje. Å etter det er det mulighet for en oppdatering. Vi blogges senere

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg