Olso tur i bilder

Hei! Jeg ligger fremdeles hjemme. Hadde ikke stemme da jeg våknet i dag å når ingen andre ting heller har forandret seg fra gårsdagen så er det ingen vits i å dra noe sted. Selv om jeg skulle gjort hva som helst for å komme meg tilbake til skolen. For å ligge her å se i taket er jo ikke noe gøy…

Men her kommer det bilder fra helgen som var. Jeg var i Olso og feiret bursdagen til søskenbarnet mitt. Det er noen av bildene som er klippet og retusjert på, men det er fordi de som er borte ikke ville havne her på bloggen. Jeg oppgir heller ingen navn. Here you go:

Aller først var vi på teater. The Produser. Det var jo som sagt utrolig morrsomt. Men har jo ingen bilder derfra.. Menmen:-)


På vei fra teateret gikk på i Karl Johan. Og der var det en del is skulpturer som var satt opp i forbindelse med VM eller noe sånt.


Tok bilde gjennom et sånt hull eller noe. Ble litt kult


En som danset med et sjellet eller noe.


To som kysset. Det var flere, men det blir så mange bilder hvis alle skal ut her. Er mange nok som det er.


På lørdagen dro jeg og kusinen min på Cafè før vi feiret bursdagen hennes.  Kakaoen var sikksykt go!

Vi feiret bursdagen og var tilsammen fem stykker! Utrolig hyggelig å bli kjent med de jeg ikke var kjent med fra før. 


Utover lørdagen dro fire av oss til Frognerparken. Der vi hadde det ganske gøy!


“Nei? må jeg sette meg der? Tenk om jeg faller ned!!” Sier en blond smarting…. det var en halv meter ned eller no..


Sol i øynene er så utrolig deilig!


“ohh, føles nesten ut som sommer da!”


Vent, ikke ta bilde enda” Joda, det gjorde du^^


Åhh. Savn♥


Alle endene…

Så kom vi på noe vi sikkert ikke hadde trengt å ha kommet på. Nemlig gå ut i snøen og hive oss bakover. Kan si at det var sinnsykt smart:


HAHAHA. Ser så fin ut atte


Her trives jeg!


Og ikke lenge etter så falt jeg ned i snøen igjen! Det må være en slags magnetisk tilltrekningskraft (sikkert ikke skrevet riktig) mellom meg og snøen.♥

Etter det tok vi en million (Les: Det er helt sant!!) misslykkete hoppebilder. Å så skal jeg bare si at å hoppe i høye sko ikke er til å anbefale i det hele tatt. Lyst til å vrikke ankelen?: Ja takk!


Det er det eneste bilde der jeg er i luften…


Eeeen, Tooooo, Tre- Hopp! Nei. Man venter så klart til den som skal ta bilde har tatt det… Kjempe smart. Så nå har jeg mange fine bilder hvor jeg ser sånn ut-.- HAHA


Sånn har min helg hvert. Å nå ligger jeg syk.. Skal se en film nå tror jeg. Kriseee! Jeg er gått tom for ha fribol hals/hoste drops…. Kill me!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg