Hva blogger man egentlig om?

Jeg savner å kunne blogge mye, og blogge bra. Ikke sånn som jeg blogger nå! For det er jo ikke noe man kan kalle blogging. kjempe dårlig med oppdateringer. Lite med bra bilder. Klager alt for mye på hvor dårlig jeg er. Noe jeg er nødt til å slutte med. Får ikke motivasjon av å se på headeren og designet mitt heller.

Jeg er nødt til å finne på noe bra å blogge om, men det er så veldig vanskelig. Så hvis noen av dere kunne komme med noen tips om hva dere vil lese om. Hva som drar lesere inn på en blogg. Og om det er noen som vet om noen som lager headere og design? Så si i fra.

Setter utrolig stor pris på alle som vil hjelpe meg. Trenger virkelig hjelp nå!♥

 

-Anne Sophie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg