Forelsket

Jeg har alltid likt Jude Law. Men da jeg nå så Cold Mountain smeltet hjertet mitt helt! Han er bare så utrolig kjekk! Selv om han er 39 år gammel. Jeg skal dra til Englad bare for å gifte meg med ham. Bryllupet er til sommeren. Skal si fra nermere.

Har er en utrolig flink skuespiller og sinnsykt heit!

Her er noen trailere fra filmer han har hvert med i:

 

 

                                                                                          Cold Mountain (Inman)

                                                                                           The Holiday(Graham)

 

 

                                                                                   Sherlock Holmes (Dr. Watson)

Disse tre er i allefall de filmene med ham jeg har sett. Har vel sett noen fler, men kan ikke huske de andre… Nå fortsetter jeg å se på VM, sitte på facebook og forbrede et innlegg om vinterferien til dere! Kjenner jeg begynner å bli forkjølet så tror jeg ikke skal så mye ut. Er heller ikke noe fint vær heller. Så blir vel sittende inne å lone.

-Anne Sophie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg