VM In The House

Nå har Ragne dratt. Har hatt noen utrolig fine dager her når hun har hvert her! Kjempe kos. I dag er det helt grått ute. Å det blåser. MEn det er ganske milt. Null grader. Hahaha, jeg er ikke noen værdame. Så jeg slutter å snakke om det!

Jeg sitter faktisk å ser på VM. Før syns jeg det var utrolig kjedelig å se på. Men det er det jo egentlig ikke! Artig at jentene er så gode på ski!


Bilde fra VG.no

 

Men nå skal jeg se litt videre på det. Så stikker jeg sikkert ut en tur tenker jeg. Gidder ikke ta med et bilde av meg nå, har liksom ikke fikset meg i det hele tatt…

-Anne Sophie

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg