Gjesteinlegg: Awesome kusine

HEEEEII!!!!! Jeg er Ragne og er kusinen til Anne Sophie. Hun er sykt kul, det er jeg også. Katter er en fin hund i treet til naboen. VI har gått en tur og jeg måtte kaste meg i snøen for å hente en slags ballong. Flora klikket helt. Jeg er verdens beste venn . hihihi.

Nå spiser Anne Sophie. Vi har laget verdens styggeste cupcakes. De ser ut som hunder. JEG ER SYKT KUL!!!
NEida men seriøst, poteter er fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinee!! Neida.. joda… HAHA digger han sykkelfyren på Åse tonight. Anne har på seg en genser idag. wow sykt spenneendeeeeeeeeeeeeeeee!

MEN nå sitter jeg her i sengen hennes, og Anne danser og skriker, neda. ahahahah. Wuuuhu. Anne  er en sykt awesome kusine, hun har egentlig rosa parykk når hun sover. Noen ganger hoster kaniiiner. Mjaau meow. OK!!!!

Hahahaha lol.. neida hah. Jeg er zykt fjortiiiizzzz<3:*** ;** NEIDA. Nå sier Anne Sophie masse random, jeg hater når folk er randome. Jeg syntes alle burde bare leke poteter. Seriøøøøøst.  Kaniner er fine liksom.


Dette er meg!! HAHAHAHAHAHAHAH


Oss♥

HAADEEE jeg vet alle sammen kommer til å savne meg. Neidaa.. Jodaaa :-)!!! Anne sophie sier at jeg ødelegger alt. HAHAHA neida jodaaaaaaa;-)

 

-RAGNE

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg