Baby i was born this way

God morgen!

Jeg vet at det kanskje er kjedelig å lese en blogg som aldri blir oppdatert. Det syns jeg også. Men jeg har bare ikke hatt tid til å blogge. Det blir som oftest bare i helgene. Vet jeg har sakt at jeg skal bli en flink blogger, blogge mye og ofte. Men det er liksom ikke så veldig enkelt når det kommer et stykke.

Det er gøy å ta bilder, men kjedelig å sitte å vente på at de skal bli ferdige med å laste inn på dataen. Haha, Nå får jeg slutte å klage.


Trøtt sa du? Neida..

Det er jo morsdag i dag. Så mamma fikk te, boller og blomster på sengen! Utrolig glad i deg mamma♥ Gratulerer til alle mødre! Og så har kusinen min Embla bursdag i dag. Gratulerer til deg også♥


Å helt til slutt. Det er BARE 35 minus i dag! Det er jo mega kaldt! Å jeg som tenkte meg på en skitur/ridetur. Haha. Dropper den tror jeg! Men ellers ute er det sol! det er så fint!

Lady Gaga – Born This Way♥

Jeg elsker den sangen der! Lady Gaga♥

Da skal jeg finne på noe annet enn å sitte å kope forran dataen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg