Om Meg

Hei! Da skal jeg fortelle litt om meg:

En februar kveld 1996 rettere 8 februar kom jeg til verden. Jeg hadde kullsvart hår og mer husker jeg ikke. Jeg har vokst opp på gård, å jeg bor fremdeles der. Jeg har alltid hvert interessert i dyr. Så nå har jeg en hest og en katt. Men ellers på gården har vi sauer, høner, hunder og to hester til. Hadde en hamster til februar i fjor. Så døde den. R.I.P Nusseliten.♥ Vi hadde også en hest nå til høsten, som vi måtte ta. R.I.P Snorre♥

I dag spiller jeg fotball, danser, driver med sprint trening, rir og elsker vennene mine♥ Kunne ikke klart meg uten dem. Jeg er en positiv jente, men kan til tider være en del negativ. “Kremt”

Denne bloggen ble laget den 6 mars 2010. Jeg har blogget før, men denne er den jeg holder meg ti.

Ti fakta setninger om meg:

  • Yndlings sitatet mitt er: Maybe a part of loving is learning to let go.
  • Klarer aldri å holde rommet mitt ryddig
  • Elsker fotball og dans
  • Klarer meg ikke uten mobilen
  • Avhengig av sukker. Sukkergal hele tiden, uansett tid på døgnet.
  • Har egt mørkeblondt hår
  • Yndlings artistene mine er Rihanna, Lady Gaga og mange fler. hehe
  • Biter negler. Vet det er ekkelt, men klarer ikke slutte…
  • Sover med bamse i sengen min♥
  • Fryser nesten aldri.

 

Kommer til å redigere denne siden sånn at den blir ferdig, men nå må jeg bare lage masse innlegg sånn at det blir meny under header.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg