Maybe a part of loving is learning to let go

Altså. Bloggingen min er ikke bra. Jeg finner aldri noe å blogge om. Det er utrolig kjipt. I morgen har jeg prøve og innlevering. Så har ikke god tid i det hele tatt! Gleder meg sånn til jeg er ferdig med skolen.

Altså, overskriften stemmer. Det er sånn det er. Man må bare tenke at kanskje det ikke blir noe, men da lærer man jo at sånn er det å like noen…

Jeg syns også at å gå i andres jakker på skolen å ta penger og andre verdisaker bare er teit! Stjeling er ikke noe som er bra! Fant ut at ca femti kroner var borte i dag, å jeg vet hvem som tok dem. Bare sånn at hvis DU leser dette, så er du busta.

Ellers har jeg vel ikke gjort noe annet enn å kjede meg i dag. Også har jeg bakt muffins. Men, nå skal jeg slappe litt av å så skal det jobbes med Norsk folkens! Johoo!

 

Ha en fin mandag videre! Så får jeg se hva jeg orker av blogging!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg