Joggetur, te og kos

God morgen alle sammen! I går var det Koppang Rock City på klubben.. Så da måtte jeg jo dit siden broren min skulle spille. Det var en bra kveld der vi gjorde mye morsomt. Tok ikke noen bilder derfra men låner fra klubben når de har lagt dem ut sier vi.

Ellers i dag har jeg sovet leeenge. Eller en stund da. Så dro jeg ut på joggetur igjen! Det er lenge siden det! Har også hatt en del styrke trening i dag. Bare for å bli i fin form liksom. Hehe. Det er godt med joggetur, men det er enda bedre å komme inn igjen å lage en kopp med te, sette deg i en god stol med et godt pledd og bare slappe av.


Ok. Siden jeg har hvert ute på joggetur. uten noe sminke og kommer inn å søler te på meg, så ser jeg mongo ut….

Tok bilder på turen også, men så klart klarte jeg å miste kabelen til mobilen her om dagen så. Ikke noen bilder fra turen før jeg har ryddet rommet. Å det tar sin tid!

Også var det noen som har spurt om jeg kan legge ut bildene av pinnedyrene våre, å ja. det kan jeg:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg