Savn



Jeg savner sommeren, da jeg kunne sole meg å bli brun


Savner rideturene med Aria


Savner turene vi gikk


Savner å kunne bli fin på bildene, selv om jeg gjør meg til. Eller ikke det…

 

Men det er så utrolig mye jeg savner. Savner for eksempel da vi var i Paris, Barcelona, Callela de Palafrugell, Stavanger, Egersund, Turen til Ålesund med mamma. + At jeg savner utrolig mye annet. Da er det godt å se på bilder som minner meg om alt det.

Haaken Elfin har forresten bursdag i dag. Gratulerer med dagen:)♥

 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg