Ms. Hill

Hei dere som stikker innom her noen ganger! Jeg har jo en ganske fin blogg som alltid er oppdatert. Fint! Nei, jeg skal bli en bedre blogger, men jeg trenger tips om hva jeg kan blogge om. Finner aldri på noe lenger.

Siden det er fredag har vi laget Pizza♥ Så skal vi kose oss foran tv’en med en film, ostepopp og godteri♥ Så da stikker jeg for å spise jeg! Blogges senere sikkert. Eller det gjør vi jo! Å forresten, takk til alle de nye som var innom bloggen min i går. Fikk utrolig bra statistikk, syns nå jeg da^^ Hører forresten på verdens fineste men samtidig triste sang, blir så lei meg når jeg hører på den, aner ikke hvorfor. eller jo det gjør jeg…  Ms. Hill – Talib Kweli. Fin fin sang♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg