Sommer

Hahaha, må bare le av meg selv. Sier jeg har bloggfri resten av uken, men så klart klarer jeg ikke det! Finner plutselig bare på å skrive det, aner ikke hvorfor. Men. I morgen har vi en stooor RLE prøve, noe jeg ikke gleder meg til! For å si det sånn. Jeg kan at kristendommen har ca 2 milliarder tilhengere og at det katolske kirkesamfunnet er det største osv. Kommer til å få en toer lett!

 

Såe. Jeg må vel bare fortsette med rle’en. Det er viktig å jobbe med lekser. Kom fra rett munn btw.

 


Fyy, jeg savner sommeren…


Burde ikke hvert lov til å se på bilder

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg