dagen i dag, Rena Rock og snø

Hallo! I dag har Synnøve hvert på besøk. Koos! Så dro vi til Rena. For å se på Rena Rock/nyttårskonsert. Årlig. Men jo. Det var utrolig mange utrolige flinke artister og band der! Et av de beste innslagene var fra Hanne Madeline Hun var utrolig flink! Hun sang Kate Voegele – Wish you were og Taylor Swift – Christmases when you were mine. Noen utrolig fine sanger som ble mye mye finere når hun sang dem!

Gunside var også utrolig flinke i dag. Spilte veldig bra!

 

 

Hun er utrolig pen og er utrolig flink til å synge!

 

Tok noen bilder, men legger dem ut i morgen. Er utrolig sliten i dag. Så er nok ikke lenge til jeg legger meg å sover den søvnen jeg skal ha hvis jeg skal opp i morgen. Skal til Hamar og shoppe for alle penga!


Grønne øyne O.o

 

Nå er det krim! Blogges senere alle sammen! Forresten, det snør bare hele tiden. Det slutter aldri, og jeg er begynt å gå lei. Snøen skal komme før jul ikke etter. så noe er galt…

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg