Firework

Hei! I dag er det sånn kjede seg dag. Ikke noe å finne på. Og blogg.no går så sakte nå som alle blogger om Voe. Men som jeg skrev i det forrige innlegget, jeg skjønner henne godt. Jeg har jo vurdert å slutte å blogge en million ganger. Fordi jeg ikke har tid, fordi til tider kan det være ganske kjedelig å blogge, for man har ikke noe å blogge om. Eller ham ikke er i humør til å blogge.

En sang jeg sitter å hører på hele tiden nå er Firework – Katy Pery.  Den sangen er utrolig bra!

//Redigert

Satt å kjedet meg så jeg redigerte et bilde. Er ikke så flink å redigere men øver meg jo. Men er det noen av dere som vet om et bra redigerings program for video?

Men nå stikker jeg ned en tur. For jeg skal lage muffins. Nam! Blogges senere!


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg