all the above

Heij! Nå skal jeg faktisk ut å ta outfitbilder til dere.Brr. er iskaldt ute så har ikke så veldig lyst, men skal gjøre det for dere..

I dag sov jeg lenge. Eller helt til pappa ropte å sa det var mat. Da måtte jeg ut av sengen. Dere vet den følelsen når man tar vekk dynen og går ut på gulvet, rommet er iskaldt og man savner sengen sin med en gang. Sånn har jeg det hver eneste morgen. Haha. Tror egentlig alle har det.

Fikk kamera til jul! Åhh. Speilrefleks er så utrolig mye bedre enn et lite dritt digitalkamera som batteriet går ut av etter fem minutter.

Men nå stikker jeg ut dere. Vi blogges senere i dag, hvis jeg husker på det…

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg