Nyttårsforsetter

Hei, God jul alle sammen♥

Tenkte jeg skulle dele nyttårsforsettene mine med dere. Er nok en del av dem jeg ikke klarer å gjennomføre men jeg skal iallefall prøve. F

 

  • Trene mer

 

  • Spise sunnere (Unngå godteri i ukedagene)

 

  • Bli flinkere på skolen!

 

  • Bruke mindre penger på tull, heller investere i ting som blir flittig brukt

 

  • Bli en flinkere blogger, for nå suger jeg

 

  • Sitte mindre på pc’en

 

 

  • Være mer med de jeg er glad i

 

  • Ha et ryddig og oversiktlig rom det meste av tiden

 

  • Være flink til å spare penger

 

  • Slutte å bite negler! ( klarer det aldri)

 

  • Begynne å ri mer igjen

 

Nå skal jeg gjøre meg klar, skal snart spise sammen med besteforeldre og farmor og farfar. Skal lage et innlegg om hva jeg fikk til jul snart!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg