So this is Christmas

Hei alle sammen! Nå sitter vi å ser på Love actually. Det er en julefilm som må ses hvert år. Det hører til julen. Tenk at i morgen er lillejuleaften! Sinnsykt å tenke på! Å snart er 2010 over også. Jeg er halvveis på ungdomskolen, noe jeg trodde ville ta evigheter, men plutselig er jeg ferdig!

Jeg og mamma kjørte rundt i sta med julegaver å da kjedet jeg meg så jeg tok en del bilder av biler som kom mot oss. Noen av dem ble kule syns jeg. Så her skal dere få noen bilder:


Lastebil



Også er det fint det ikke snør da. Haha,, frontruten.


Nydeligste ♥ bilde er tatt med mobilen så det er ganske dårlig…

I dag har vi hvert på Elverum for å handle de siste nødvendige tingene vi trenger før juleaften, Som ikke er lenge til !?! Kjøpte de tre siste julegavene, har pakket inn alle og er egentlig bare klar for den store kvelden. Men det samme som i fjor. Jeg har ikke julestemning, åhh som jeg skulle jeg kunne fått det nå. Uansett hvor mye jeg hører på julemusikk og baker. Pakker inn gaver og pynter huset, så hjelper det ikke…

 

Nå er det tilbake til filmen, snakkes! God Jul til alle dere ♥

 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg