Det er attende desember

 

Hei! I går var jeg hos Synnøve og vi var på klubben. Det var den siste klubb kvelden før jul å Ladyshavers og Gunside spilte der. Bra kveld! Sant Synnøve? (a)

I dag har jeg og mamma bakt julekaker aner ikke hva de heter men vi skal snart bake pepperkaker. Skulle egentlig gjøre det for lenge lenge siden, men ovnen vår har hvert på reparasjon så vi har ikke kunnet bake noen ting. Tenk, bare seks dager igjen til juleaften! Desember har gått sinnssykt fort. Er ikke lenge siden jeg åpnet første kalender luken.

Det er siste skoledag og juleball på Mandag. Åhh, gleder meg masse til det. Få pyntet seg og danset hele kvelden. Være med venner og ha det kjempehyggelig! I dag testet jeg forresten sminken jeg tror jeg skal bruke. Ble egentlig ganske fint. Men kunne sikkert hvert mer kreativ.

Her er bilder fra Photoshoten med meg selv. Hahaha, Noen av bildene er bare litt rare, men det må bli sånn siden jeg er rar:

Øredobber: Barcelona
Basicgenser: BIK BOK
Belte: Pieces
Bukse:  H&M


Blitsen er altfor lys!

Gidder ikke legge ut flere bilder. Siden jeg kjedet meg skal jeg vaske badet. Johoo. Skal blogge mer siden det snart er jul osv. Nå blir det vasking! Wish me good luck!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg