sparklers in the sky

Hei!

Lite blogging på denne bloggen ja. Var i Oslo i helgen hos Ragne. Handlet julegaver å litt andre småtterier. Viktig viktig. Har ikke blogget for jeg har hvert forferdelig trøtt… Er trøtt hele tiden. På onsdag er det engelsk tentamen å på fredag er det matte. Men dette er siste uken på skolen før jul! Okei, er igjen Mandag i neste uke også men det er bare sånn kose kose dag.

I natt etter klokken tolv er det forresten masse stjerneskudd for dem som liker det. Bare å se opp på himmelen.

Her er noen bilder jeg og Ragne tok:


Jeg og Ragne tuller. Å da endte jeg på gulvet. he he


Julekortet 2010


Innsekter. Mhhhm deilig!!

Nå skal jeg gjøre meg klar for å sove. Hvis ikke blir jeg i ræva humør i hele morgen. Å det er ikke gøy. Hehehehe. Det må bli mere blogging i fremtiden for blogging er artig! men vanskelig når man ikke er i blogghumør.

Men blogges! For nå legger jeg meg. Natta Søte små: *

 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg