Pryo uke: Den lille Påtår

Hallo! Denne uken har jeg ikke skole! Er på utplassering! Det gleder jeg meg masse til. Skal ta bilder så dere får sett. Jeg skal jobbe på en Café som heter Den lille Påtår. Eller man kaller den bare Påtår’n. Åhh som jeg gleder meg! Blir kjempe artig å finne ut om det er gøy å jobbe der!

 

Kjempefine bilder altså!

 

Men nå skal jeg finne ut hva jeg skal ha med eg. Aner ikke om jeg skal ha med mat eller ikke, tar med litt kanskje? Så blogges vi når jeg har tid og når jeg har bilder : )

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg