I’m looking at an angel

Hei søte! Nå jeg akkurat spist middag. Har hatt en kjempefin dag på Hamar med Kaja.Kjempe koselig og være med Kaja søta ♥ Forteller mer om dagen senere med noen få bilder. Jeg har kjøpt VERDENS fineste sko og en kjempefin kjole! Er mega fornøyd. Kaja’s kjole var utrolig fin! Gleder meg masse til juleballet. Håper det blir bra!


Eneste bilde som jeg kunne legge ut. Er skikkelig sløv med å ta bilder for tiden. Skjerp deg Anne Sophie

Angel –  Akon. Den sangen er bare kjempe kjempe fin! Hører på den hele tiden. Blir aldri lei av den. Den er fin den! Svarer forresten på spørsmålene i løpe av uken. Skal ha Pryo (utplassering) den uken som kommer nå. Gleder meg masse. Håper jeg lærer noe og får en fin uke der. Blogger om det senere. Nå er det lørdagskveld, Med godteri og film! Gleder meg. Blogges

 

3 kommentarer
    1. Hei! Bloggen din er kjempe bra! DIGGER DEN! Du må blogge masse masse mer. For det er gangke mangoe som leser bloggen din, Hvis du blogger bra nok kan du komme på topp listen,. Stå på: )<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg