What’s my name

Hallo. I dag er det første Desember. Altså har jeg åpnet en luke i julekalenderen min. Og det er bare 23 dager igjen til juleaften! Det er ikke lenge det. Det er sinnsykt kaldt ute. Så ute det skal jeg ikke være hvis jeg ikke må. Selv om det er utrolig fint ute nå om vinteren kan man ikke gå ut når det er over -20 hver dag!

I morgen har vi Norsk tentamen…… Kan ikke si at jeg gleder meg sånn veldig. Å på fredag er det nynorsk. Tenk da. En hel dag med nynorsk. Jeg kommer til å dø. Farvel bloggen.

Ok. Ikke helt sånn men ikke langt unna. Sitte å skrive en hel dag….

 

Har fått helt dilla på What’s my name – Rihanna ft. Drake. Den er fin den.

Noe av refrenget:

You’re so amazing, you took the time to figure me out 
thats why you take me, way past the point of turning me on 
you bout to break me, I swear you got me losing my mind 
Ooh na na, what’s my name

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg