My weekend

Hola Amigos/amigas! Hahaha måtte bare skrive det. Vet dere hva eller ? Jeg har vunnet i en konkuranse på http://sweetlemons.blogg.no/ Åhh, jeg ble glad. Det eneste jeg vet jeg har vunnet er sminke, men hva det jeg vet ikke. I dag har jeg hatt Gunnhils herpå besøk for hun skulle ri. Hyggelig!

I hele helgen har jeg vært hos Synnøve. Vi har hatt det utrolig bra. Og er en av de beste helgene som jeg har hatt på kjempe lenge. Så dette skal gjøres igjen.

Her er noen bilder fra balldagen og helgen. Enjoy:


Tina, Synnøve og meg. ♥ For et glis jeg har


10 A mot 10 B. Husker ikke hvem som vant men.


Hun til venstre er bare verdens beste ♥

 

Også på lørdag så kjedet vi oss og da satt vi en stund på Omegle. Så da dukket disse kjekkasene opp. Se hvor sexy de er da:


For et smil….♥ -.-

Men nå har jeg ikke noen flere bilder, jeg skal ta enda flere bilder neste gang det skjer noe. Også har jeg begynt å se gjennom spørsmålene dere har spurt om. Det er en del så Takk til alle som har stilt spørsmål. Dere kan enda spørre HER. SÅ nå skal jeg gjøre ferdig noe forberedelser til tentamen på torsdag og fredag. Jeg bare elsker tentamner♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg