Ønske liste

Her er da ønske listen til jul. Så mamma og pappa. Les hele innlegget:

Bik Bok

 


Bik Bok

 

GHD Midnight Collectoin  ( ØNSKER MEG MER ENN NOE ANNET)

 

Canon Speilrefleks  Åhh ønsker meg det og rette tang utrolig mye!

 

Ønsker meg så klart mye mer. Sånn for eksempel IPhone, IPod, sko, smykker og sminke men de to siste her står helt klart øverst så ønskelisten min å år. Å noe som er ganske fint er at jeg har bursdag bare to måneder etter jul, så det jeg ikke får til jul, kan jeg ønske med til bursdag!

Men nå skal jeg skrive ferdig en stil om Punk. hmm. gleder meg!

 

-Anne

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg