Når man klarer å falle ned fra buss setet er man flink

Hei! I dag har i faktisk begynt med julekaker. Bakte to forskjellige typer. Hørte på jule musikk å tror noen ble litt i julestemning. Ikke sant mamma? Blogging er noe jeg føler jeg blir dårligere å dårligere til. Det er ferre å ferre som er innom bloggen, men det er jo fordi jeg blogger sjeldent da. Kommentarer er det lite av også, men det er jo ikke derfor jeg blogger, Blogger jo fordi jeg syns det er gøy og at det er artig. Så da spiller det vel egt ikke noen rolle?

 

Jeg som satt bak fram på bussen også falt jeg ned mellom setene. Svanhild som tok bilde. HAHAHA ler. Kom meg nesten ikke opp igjen heller. I feel good!

Men nå finner jeg ikke på noe mer å blogge om. Så snakkes!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg