19 ting om meg

 

God morgen alle søte lesere! I dag har jeg fått både Kakao og boller på sengen. Kjempe herlig. Takk Pappa. Sitter her å kjeder meg å hører på Like A G6 Den er bra! Takk Hanna Som fortalte meg om den.

Nå skal jeg fortelle dere om meg selv. Har nok gjort det før, men alltid bra med en update.

  • Prøver så godt jeg kan å være positiv, men kan til tider være ganske negativ.
  • Elsker vennene mine♥
  • Har verdens BESTE venn: Synnøve♥
  • Elsker å danse, ri og spille fotball. Skal begynne igjen etter jul! Dumme foten min
  • Er veldig flink til å ha vondt. I et bein eller ryggen, hodet eller armen.
  • Mega flink til å bruke opp alle pengene mine på unødvendig mye klær.
  • Er veldig rotete. Rommet ser ut som om det har hvert en Vietnam krig der inne.
  • Yndlingsfarge: Turkis, lilla, svart og Hvitt.
  • Klarer å få alt mulig inn på rommet mitt. Det er stappfullt
  • Ynglingartister: Lady Gaga og Rihanna.
  • Forbilde: Jessica Alba og Rihanna. De har verdens peneste kropp. Så når jeg blir bra i beinet, hodet og alt annet så skal jeg trene, trene trene!
  • Kan sitte å lese en hel dag uten å merke at jeg er sulten
  • Blir hyper hvis jeg ikke spiser.
  • Hvis jeg drikker iskaffe/battery osv. har du en gal utgave av meg
  • Elsker Katter og Hester
  • Klarer meg ikke uten: Musikk, Mobilen, leppomade(aner ikke hvordan det skrives) og puta. så da har du de tre tingene som blir med på en øde øy.
  • Vil bli noe innen lege/sykepleier, men har jo en gård som kanskje skal overtas så må jo tenke på det også.
  • Har et helt greit liv akkurat nå.

 


  • Elsker alle leserne mine♥

Men nå skal jeg rydde litt på rommet mitt. Okei. Det skjer ikke da men. an jo prøve litt da. Åhh gleder meg til i kveld! Kanskje jeg tar med dataen så jeg kan blogge. Får se hva jeg gidder.

 

9 kommentarer

Siste innlegg