Outfit 19.11.10

Hei! Jeg blogger nå iallefall. Gleder meg MASSE til i morgen da jeg og Amund skal sitte barnevakt! Vi skal se en film som vi lånte av Tomas, som heter The Rock tror jeg. Håper den er bra! Men i dag har jeg orket å tatt bilder av meg selv. Føler at jeg ikke ser så forferdelig ut nå som jeg har kommet meg litt. Fremdeles vondt i hodet, men det begynner å hjelpe. Så her kommer outfitten min i dag:

 

Øredobber: BIK BOK
Armbånd: BIK BOK
Nøkkel smykke: Glitter
Topp: BIK BOK
Skjorte: Cubus
Bukse: H&M

Men nå får jeg se om jeg kan hjelpe mamma meg å lage pizza. Åhh kjenner magen rumler! HAHAHA. Kan ikke love noe men får håpe jeg kan få blogget mer i helgen. Blogges!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg