In tha school

Hei!

Nå sitter jeg på skolen i Mat & helse og skriver en stil om en lisstilsykdom. Nemlig fedme. Hører på masse musikk og diskuterer en film jeg Synnøve, Lisa og Gunnhild skal lager. Gleder meg! Dere får se hvordan det blir da vi har lagd den. Gled dere. Det er tidenes beste film å fortjener mange oscarer. HEHE nei.

Men må tilbake til stilen min, Snakkes senere!

Å siden jeg ikke kan finne web kameraet her på denne lille dataen så blir det google bilde! Jippi Så dere skal få se bilder av den fine skolen vår. Siden den er pusset opp!

 

Jaja. eller den ser ikke sånn ut nåda. Det er jo snø og det er benker og mer planter rundt om her.

 

-Anne

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg