Prøver meg litt igjen’ jeg

Hei! Prøver å blogge litt jeg. Det snør ute. Masse, ikke bare litt! Det er kommet ganske mye egentlig. Har jo ikke fått med meg så mye siden jeg for det meste har ligget i sengen å sovet. Har hvert en ganske lang uke samtidig som den har gått utrolig fort! Å takk for alle God bedring meldingene! Det var kjempe koselig å få det når man bare ligger rett ut å ikke orker gjøre noe annet. Har ikke kunnet svare på alle for har ikke orket å konsentrere meg om den lille skjermen. Men nå klarer jeg se litt på TV, skrive noen meldinger og sitte litt på data’en. Så det går framover.

Jeg har jo hvert veldig opphengt i å være en flink blogger. Noe som jeg aldri klarer. Så jeg lover ikke noe lenger. Å så var det den topp listen ja.. Den kommer når jeg orker å sitte litt lenger enn det jeg gjør nå. : )

 


Bildene er tatt samme dagen jeg falt av. Eller før da.

 

I går hadde pappa bursdag. Men han var på gjorte jakt så vi feirer han i dag i stede. Så da blir det dobbel feiring. Bursdag og farsdag! Gratulerer med dagen som var og farsdagen i dag Pappa! ♥

Nå dusjer jeg å fikser meg til han kommer hjem. Har bakt kaker og gleder meg til å kanskje pynte meg litt! Takk til dere som er innom bloggen min å ser om det er et blogginnlegg innimellom! Selv om jeg er flink til å skuffe dere! Tusen takk♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg