Make love not war

Bilde er litt gammelt, men jeg er sykt dårlig til å ta med kamera og ta bilder, og til å blogge. Så jeg suger rett å slett. Men men, Jeg har jo lovet dere å bli flinkere, men det går jo drit bra!
Nå sitter jeg med presentasjon om the 60’s, dere kan jo gjette hvilket fag? Engelsk. vi har presentasjon i morgen å jeg skal gjøre siste innspurt til å i allefall få en firer. eller bedre. Får se hva flinke meg klarer! Masse om hippier og mote, musikk og kriger. Johoo. Overskriften er foresten kottoet til hippiene! ” Make love Not war”

-Anne
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg