Tur til Ålesund i bilder + +

Hei! dette innlegget skulle vært postet i går men det var ikke nett så jeg fikk ikke gjort det:

 

Hallo! Nå er jeg her da. Jeg blogger. Eller dere vet egt ikke hvor jeg er da men. Var i Ålesund før i dag. Mamma var på møte så jeg var litt rundt om i Ålesund! For en fin by, så til alle se som leser bloggen min som er fra Ålesund: Dere er heldige. Den byen var fin altså!

I går var vi rundt om kring da. Og spiste på Peppes Pizza. Herregud, pizza er altfor godt altså. Spiste så jeg nesten sprakk. Haha. Det er sant altså.

Har kjørt bil siden klokken halv ett ca. Og nå er vi laangt fra folk altså. Mamma ser på en hage hun skal gjøre noe med. Spennende altså. Nei. Jeg var med ute å gikk i stad jeg å, men det ble kjedelig i lengden så jeg gikk inn i bilen. Bra med tråløts nettværk som ikke funker altså

 

. Så jeg for poste det da det blir nett igjen. Håper ikke det er lenge til. Så da er jeg sikkert ikke her lenger men. Her er noen bilder.


Her satt jeg i bilen og blogget fra:


Dette stedet her. Mamma skal orde noe med hagen her så da var jeg med. Det var et sinnsykt fin hotell. Hotell Union


Å det var bare en million sånne fjell på alle kanter fra da vi kom fra Dombås. Herregud.. Fjell, fjell fjell.


Å for at vi skulle finne fram var jeg kart leser. juhu.

For å komme oss ut dit måtte vi ta ferje. 


Åhh. det var bare helt nydelig når solen var over fjellet. For den forsvant veldig fort.


Utsikt fra Hotell rommet i Ålesund.


Rondane, det var kjempe pent

Her oppe der jeg bor, så pleier snøen å komme ganske fort, men i år har vi ikke fått snø enda. Så da vi kom over Dovre, elller litt før så var det en god del med snø.

Oii. kanskje det ble mange bilder! Men jeg skal skrive om noe til dere i morgen, noe som også ble med oss hjem fra Tressfjord ( ikke mega mega langt fra Ålesund, men langt nok da). Så det får dere vite i morgen. Shoppet jo også litt. En hettegenser, en genser og to par øredobber. De tre siste fra BIK BOK og hette genseren fra ONLY.

Dro til Ålesund på Søndag og dro hjem igjen i går. Kom hjem klokka ett, så tror jeg skal hvile meg litt. men får se.

 

Men nå er det mat. Blogges senere, så dere får glede dere til i morgen altså: )

-Anne

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg