Never let you fall apart, togheter we’ll dance in the dark

Hallo! Nå sitter jeg har da, sliten og trøtt.. Det er jo lørdag, å det er godt med helg nå kjenner jeg. Jeg har ikke blogget veldig mye i det siste, har bare ikke hatt så mye å blogge om. Men jeg vil så gjerne være en god blogger, en som er flink til å blogge å som blogger hver dag. Men da må jeg skjerpe meg altså, for der har jeg anda en lang vei å gå. Men jeg får håpe at blogg lysten kommer tilbake til meg snart. Fordi blogging er kjempe gøy!

Bilde fra The Monster Ball. Har redigert og zoomet litt så det er mye bedre. Men alle de andre bildene mine kommer senere.

Jeg får plutselig ikke til å lage sånn liten youtube ting lenger… Æsj. så da blir det ikke noe sang her. i think. Så jeg måtte dra den over fra et gammelt innlegg. Joho!

Dance in the Dark-Lady Gaga

-Anne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg