I’m a free bitch, baby!

Heisann! Nå har jeg dusjet tatt noen av tingene mine inn på rommet mitt og nå sitter jeg her å ser på filmer jeg filmet da jeg var på Monster Ball. Det er faktisk noe galt med noen av filmeme, for det er ikke noe lyd?!?! aner ikke hvorfor men jeg skal prøve å fikse det.

I dag på skolen har det egt ikke vært så mye å snakke om. Bare at jeg egt ikke vil gå på skolen. eller være på Koppang i det hele tatt. Vi liksom ikke det når du er der. for jeg savner deg.

glitter pictures

 

Og så må jeg bare si at jeg har begynt å høre enda mer på Lady GaGa etter konserten. Sitter bare å gjør det nå. Men hun er ett fantastisk menneske å hun har gjort så mye godt. Å hun sier så utrolig mye bra. Å hele henne er bare helt utrolig! Elsker deg Lady GaGa♥

Hun tørr også å være seg selv. Å det er noe av det jeg liker best ved henne sommen med hele henne og musikken hennes! Hun er bare helt rå!

 

Men nå skal jeg se om jeg finner på noe. Så snakkes vi senere!

 

-Anne

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg