Videoblogg: Jeg synger Speechless av Lady Gaga

Heisann! Det var heeelt utrolig bra på søndag. The monster Ball Tour var over alle forventninger! Lady Gaga var super duper flink, å jeg kommer aldri til å glemme det! Å dette kommer til å være et minne for resten av livet. Ett av de beste faktisk! Kommer bilder og kanskje noen filmer senere også!

Nå tenkte jeg at det var på tide med en ny videoblogg, så da kommer enda en sangvideo, å denne gangen er det også en av Lady Gaga. Hun sang den kjempefin på Søndag, å det var bare helt nydelig, så jeg måtte bare synge den. Si fra hva dere syns: )

 

Så nå skal jeg øve meg til prøve i morgen. Det er faktisk matte prøve, altså noe av det jeg missliker sterkt med skolen. MATTE. Å i tillegg er det om likninger, altså noe jeg ikke skjønner meg på i det hele tatt. Aøt er likt å bare masse blah blah… Jadda, gøy…

 

-Anne

6 kommentarer

Siste innlegg