R.I.P Snorre<3

Jeg orker ikke skrive noe, men her kommer noen bilder av min elskede hest. Kommer alltid til å være kjempeglad i deg. Kommer ikke til å glemme deg! Du kommer alltid til å være her hos oss.

Men siden han hadde Spatt og dyr legen fant ut at han var halt på den ene frembeinet så var det bedre å ta ham i stede for at han skulle gå rundt å ha det vondt….

Snorre som ligger å hviler.

Kommer aldri til å glemme hvor fin du var! Hvor flink du var til å lære oss å ri. og hvor tålmodig du alltid var. Husker  på ett av bildene som jeg har på rommet mitt da vi akkurat hadde fått deg, da var jeg redd for deg, men samtidig ikke det. Det var fordi du var en hest man kunne stole på. og en hest som ikke hadde noe vondt til sinns.

Lille snorre min! Kjempe glad i deg!♥

Så jeg tror jeg ikke blogger før jeg kommer hjem, for jeg orker ikke….

-Anne

 

9 kommentarer
    1. Hei! Kondolerer!
      Har gode nyheter til deg!
      “25 Lovet være Gud, han som har makt til å styrke dere med mitt (Paulus; vår Apostel) evangelium, budskapet om Jesus Kristus, ut fra åpenbaringen av det MYSTERIUM som har vært skjult fra evige tider, 26 men som nå er kommet for dagen.” Paulus brev til romerne 16 (Bibelen; Guds ord)
      “11 For jeg kunngjør for dere, søsken: Det evangeliet jeg har forkynt, er ikke menneskeverk. 12 Jeg har heller ikke mottatt eller lært det av noe menneske; nei, det var Jesus Kristus som åpenbarte seg for meg.” Paulus brev til Galaterne 1
      “13 Jeg sier dette til dere som tilhører hedningfolkene. Så sant som jeg er hedningenes apostel, setter jeg min tjeneste høyt,” Paulus brev til romerne 11
      The Gospel (good news) of the grace of God/Paulus nådeevangelium:
      “1 Jeg kunngjør for dere, søsken, det evangelium jeg forkynte dere, det dere har mottatt og står på. 2 Gjennom det blir dere også frelst, når dere holder fast på ordet slik jeg forkynte det, ellers blir det forgjeves at dere kom til tro. 3 For først og fremst overga jeg til dere det jeg selv har tatt imot, at KRISTUS DØDE FOR VÅRE SYNDER som skriftene har sagt, 4 at han ble BEGRAVET, at han STOD OPP DEN TREDJE DAGEN som skriftene har sagt,” Paulus første brev til korinterne 15
      “19 FOR DET VAR GUD SOM I KRISTUS FORSONTE VERDEN MED SEG SELV, SLIK AT HAN IKKE STILLER DEM TIL REGNSKAP FOR DERES MISGJERNINGER, OG AT HAN BETRODDE BUDSKAPET OM FORSONINGEN TIL OSS. 20 Så er vi da utsendinger for Kristus, og det er Gud selv som formaner gjennom oss. Vi ber dere på Kristi vegne: La dere forsone med Gud! 21 Han (Guds enbårne sønn, Gud i kjøtt og blod: Jesus Kristus) som ikke visste av synd, har han (Gud: Faren) gjort til synd for oss, for at vi i ham skulle få Guds rettferdighet.” Paulus andre brev til korinterne 5
      “8 For av NÅDE er dere frelst, ved TRO. Det er ikke deres eget verk, men Guds GAVE. 9 Det hviler ikke på gjerninger, for at ingen skal skryte av seg selv.” Paulus brev til efeserne 2
      God helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg