Now im going

Hei! Nå drar jeg, å blir borte til søndag. Eller mandag da. Men tar med dataen så kanskje jeg får blogget litt? i dont know. Men i så fall på søndag erd et Lady Gaga! Ett av mine største idoler og en av verdens beste sangere! SÅ jeg gleder meg sinnsykt til det: )

Å forresten. jeg skulle bleke håret i går, eller ta bort etterveksten da, men så ble det ikke sånn….Det er noe med vannet også spm gjorde at det ble ett gråskjær id et, så noe av det første jeg skal er å løpe å kjøpe hårfarge/bleking da vi kommer til oslo. Hahaha.

 

Da drar jeg! snakkes!

 

-Anne

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg