Kylling suppe og puffermer

Heisann! Nå sitter jeg her å har akkuratt gjort lekser. Berit, Gina og Svend er her. Jeg og berit skulle egentlig ut på tur, men det regnet så mye så vi gadd ikke.

Nå skal vi øyeblikk spise kyllingsuppe. Lenge siden jeg har spist det nå så det blir godt. Å så har jeg jo ikke så god tid, så det blir webkamera bilder til dere nå. Men skal love å ta med kameraet mitt mer rundt og ta bilder med det senere!

 

 

Nå skal jeg og svend jobbe mer om vinjetingen. Snakkes senere!

 

-Anne

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg