Dans<3

 

Heei! Liten stund siden jeg blogget. jaja. I går var meg iallefall med pappa på jakt. vi så ingenting men det var allikevel ganske artig.  I dag skal jeg til Koppang og danse! Gleder meg sykt! føles ut som om det er år siden sist! Dansing gjør meg så utrolig glad. Så da jeg kommer hjem. Ganske sent. Halv åtte eller noe kanskje jeg legger ut en outfit. men må se hva jeg får tid til. Vi har ikke høst ferie før i neste uke. Så jeg gleder meg masse til det! da er det ett år siden vi var i Paris første gangen. Savner det!

 


Boblefisk. hahaha!

 

Nå skal jeg bare pakke vesken min så drar jeg! Snakkes senere!

 

-Anne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg