Skolebloggingn 30,09.10

Hei! Liten stund siden jeg blogget. Men nå fikk jeg lyst. Sitter på ksolen å har Mat & Helse. Kjedelig. Skal skrive om kalsium/mineraler.

Nå har jeg sittet her i en halvtime omtrent å lett etter webkamera, men jeg klarer ikke finne det. Off. skole pc-er altså. Uansett hva jeg søker på så kommer det ikke opp….

Så da blir det et fint bilde av noe som ligger på dataen.

 


Haha. Fint da men.

 

Nå skal jeg høre litt etter her. Føler jeg bare har sittet å lett etter webkamera. såe. Hvis jeg finner det skal jeg blogge mer!

 

-Anne

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg