Plan fadder

Hei! Jeg lesre jo Voe sin blogg å syns det at hun har blitt plan fadder er et utrolig godt formål! Det å hjelpe andre er utrolig viktig. Det er jo en kampanje nå som heter Alle jenter fortjener å være tygge. Dette er noe som står om det:

Alle jenter fortjener å være trygge!
Hver dag utsettes millioner av jenter verden over for vold og overgrep ? bare fordi de er jenter. Overgrepene skjer nettopp der de burde være trygge; hjemme, på skolen og i nabolaget. Der barn ikke har det bra, har jentene det verst. Vi kan ikke akseptere det!

Så nå skal jeg høre med mamma om vi skal værve oss. Jeg syns det går til en sak som er helt nødvendig! Bli Plan fadder du også!

 

-Anne

 

_____________________________________________________________________________________________________

Jeg skal redigere innlegget senere, men jeg har vært hjemme fra skolen å sovet helt til nå siden jeg har sinnsykt vondt i hodet å føler meg kjempedårlig! Men kanskje jeg blogger senere i dag, må se: )

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg