My room before i cleared it

Hei! Nå skal dere få se litt av rommet mitt. Dere får se hele rommet da det er ferdig. Men siden det kan ta en stund får dere bare dette nå. Har ryddet noen steder så der er det litt ryddigere en andre steder. Enjoy:

 


en stykk hyper rydde flyge fisk. Haha. Hater humoren min. Men serr hvorfor er jeg hyper???


Har flyttet det som er nattbordet mitt et annet sted så to kasser erstatter det. haha, Også ser dere ensgen min.. Er den ikke awsome? inne i veggen.


Hmm. har ingenting å si


Se så høyt oppe vinduet er? Så da jeg var mindre så jeg ikke ut. Hahaha. Nå ser jeg jo bare tjue cm over uansett. ikke gøy å bo på dette rommet å være bare 1.66 høy altså.

 

Men nå må jeg rydde enda mer jeg altså. Snakkes

-Anne

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg