I’ve got something nice from Copenhagen

Hei hei! Er ikke så veldig lenge siden jeg blogget sist i dag, men jeg skulle jo vise dere hva mamma hadde kjøpt til meg når hun  var i København. Vet jeg har et veldig sugent kamera som ikke klarer å fokusere. Så bildene bil ganske ikke bra hvis dere skjønner. Men her er det jeg fikk i allefall:

 


Goood genser fra Bik Bok (København) Elsker den!


Parfyme fra Hugo Boss. Den lukter kjempe godt, å er den nyeste fra dem nå, Eau de Toilette for women. Fransk eller noe tror jeg.


Mhm. God lukt!♥

 

Så tusen takk Mamma, for de fine tingene du kjøpte til meg!  Er kjempe glad for dem. Nå tror jeg at jeg skal rydde litt her. Skal snart male så da må det være ganske ryddig on my room. Vet ikke om jeg gidder å legge ut enda et innlegg i dag. For da blir det så mange. Eller legger så klart ut noe hvis jeg har gjort noe som det er vært å skrive om da. Men enn så lenge skal jeg bare rydde å slappe av. Å så klart høre masse på Only girl og Hot. Siden Blogg.no har endret på enda mer. så får jeg ikke lagt inn sånne striper med musikk fra youtube, uansett hva jeg gjør. Åhh så morsomt!

 

-Anne

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg