outfit 18.09.10

Hei cupcakes! I dag har jeg faktisk funnet ut hvilken farge jeg skal male rommet mitt. Det er en slags fløtefarge. Tok outitts bilder i dag morres og da var det ikke noe fint vær. Noe det faktisk har blitt nå. så jaja. Her kommer det jeg har på meg i dag:

 

Strikke genser: Bik Bok (Danmark)
Topp: Vero Moda
Bukse: H&M
sko: Din sko eller H&M husker ikke…


Omg. Se på beinstillingen min. Hahaha


ewww! Puusen miin!♥

Dette var oufitten for i dag. Skal forresten legge ut et innlegg om hva mamma kjøpte til meg da hun var i København nå. Fikk jo denne genseren men en ting til! Som jeg ble veldig glad for. For jeg hadde gått tom for den jeg hadde fra før. Vet du hva jeg fikk?

 

-Anne

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg