En slags Konkuranse, “Og taaaak!”

Hej! Tusen takk for kommentarene angående Brown Eyes. Blir så glad av at noen syns det er bra! Hvis dere vil så skal jeg lage flere videoblogger med synging, Da trenger dere bare å skrive en kommentar og si hvilken sang jeg skal synge. Kommer ann på om det er en rocka sang eller noe sånt da. hehe. Den som kommenterer en sang som jeg synger får tre kommentarer og kanskje en fast leser? hehe. Joda. Så bare kom med forslag om hvilken sang jeg skal synge!

 

Blogg.no har gjort sånn at man ikke kan redigere størelsen på bildene! Æsj igjen! Ikke fiks så mye da. Var bra som det var!

 

Men nå skal jeg snart spise Pizza, og mamma kommer hjem. Hun har vært en uke i København og sett på hager. Yes da. Morsomt! hahaha. Snakkes suneshines! <3

 

-Anne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg