Haus of Gaga

Hei alle de få som virkelig gidder å stikke innom denne forfallene bloggen, med den bloggeren som blogger hele tiden! Hahaha. Neida. Men jeg er tilbake fra Oslo. Har hatt en kjempefin helg der! Var jo på sandvika Storsenter i går å kjøpte meg noe nytt. brukte egt ikke noe penger omtrent. Det er jo veldig rart, for vær gang jeg er innom et kjøpesenter så forsvinner pengene. Hmm. lurer på hvor de blir av? Er jo ikke så rart det da, når man bor der jeg bor. Midt i svarte skogen! I ♥ skogen. Her er outiffen i dag. Det er regnbue og masse traner på jordet. Fiint!


 
jakke: Gina T
Topp: H&M
Bukse: H&M
Sko: Din sko

Jeg kjøpte toppen og buksen nå når jeg var i Oslo. Nå blir det kvelsmat og kanskje litt mer blogging? Jeg får se hva jeg orker.

-Anne

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg