I am in Olso and guess what i am bloging from?

Hej! Mongo overskrift som bare er tull og feil skrevet. Men jeg er i olso. har vært på sandvikastorsenter i dag og shoppet litt nødvendige ting som kanskje ikke er så veldig nødvendige alikevel. Legger ut bilder da jeg kommer hjem! det er sykt dårlig vær ute så da sitter jeg jo inne, oooog Jeg blogger faktisk fra en ……

Mac! Har nemlig en bestefar som sverger til Mac! Åhh som jeg har lyst på mac! Da er det bare å starte å spare da Anne Sophie! hahahah.


hehehe, Men. Nå er det Pizza og tv! Snakkes senere!

-Anne

____________________________________________________________________________
Vet dere hva jeg har funnet ut eller? Jeg skal kjøpe meg Iphone 4! hahaha, enda mer å spare til!: )

2 kommentarer
    1. Fortalte jeg deg ikke om det dyre abonnementet som følger med iPhone 4? :L Hørt at det er like greit å kjøpe seg den nye iPod Touch’en, for den er akkurat lik, bare at man ikke kan ringe med den, men kan faktisk ha videosamtale med iPod’en nå. Hahaha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg